Om sunt şi trăiesc
Mi-am găsit a mea menire
Şi de-aia grădinăresc.

vineri, 30 septembrie 2011

Plante din familia Leguminoasae (Fabaceae)

Am reuşit să întocmesc o mică listă cu plante din familia leguminoaselor. Dacă mai ştiţi şi alte plante din aceeaşi familie, scrieţi-mi şi voi da update la postare.

Acacia (acacia angustissima)
Alune de Pământ (arachis hypogaea)
Arborele Iudei (cercis siliguastrum)
Bob (vicia faba)
Ciumărea (galega officinalis)
Drobiţă (genista tinctoria)
Fasole (phaseolus vulgaris)
Ghizdei Mărunt(lotus corniculatus)
Grozama (genista sagittalis)
Lemn Dulce (glycyrrhiza echinata);(glycyrrhiza glabra)
Linte (lens culinaris)
Lucerna (medicago sativa)
Lupin (lupinus perrenis)
Mazăre (pisum sativum)
Mături (cytisus sarathammus scoparius)
Năut (cicer arietinum)
Pasărea Paradisului (Caesalpinia giliesii)
Patica (gleditsia triacanthos)
Salcâm (robinia pseudacacia)
Salcâm Japonez (sophora japonica)
Sănişoară (sanicula europaea)
Sângele Voinicului (Lathyrus tuberosus)
Schinduf (trigonella foenumgraecum)
Sparceta (onobrzchis viciifolia)
Sulfină (melilotus officinalis)
Timida (mimosa pudica)
Trifoi Alb (trifolium repens)
Trifoi Roşu (trifolium pratense)
Vătămătoare (anthyllis vulneraria)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu