Om sunt şi trăiesc
Mi-am găsit a mea menire
Şi de-aia grădinăresc.

marți, 3 aprilie 2012

Ce mai e nou?

Incep aceasta postare prin a le multumi Irinei si lui Gab pentru frumoasele ganduri si intentii si bineinteles pentru minunatele gazde care sunt. Multumesc pentru sfaturi si semintele oferite. Le multumesc Cristinei si lui Paul pentru gazduire si bunatate si nu in ultimul rand multumesc lui Iris pentru invataturile pe care ni le ofera.

Stanciova este un sat pe care-l recomand tuturor doritorilor de aventuri extreme si animalelor de companie carora le place culoarea roz deschis, iar stapanii lor sunt niste persoane care nu injura si nu folosesc un limbaj care ar putea pune in pericol sanatatea si integritatea vecinilor.

Asadar, a fost foarte colorat, si acum sa va ofer niste informatii pretioase despre mine si ce mai fac...

A inceput sezonul de gradinarit si de cum a inceput, am inceput si eu, ca doar il cunosc si mi-e prieten, el, sezonul. Insa am o veste buna si una proasta. Vestea proasta e ca nu am o veste buna, iar vestea care a mai ramas este ca mi s-a defectat aparatul de fotografiat si , da , nu am telefon cu camera foto. Cand il voi repara sau voi face rost de altul sau macar de un telefon mobil super-dotat, atunci voi posta ceea ce am creat eu pe aici, pe langa casa, si pe hectarul de langa Jebel.

Pana atunci va las cu bine si... sa-nceapa ploaia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu